Iedereen geniet van een team diner in het clubhuis: het is fun en goed voor de groepsgeest. Voor je volgende team event, hou je aub aan de volgende richtlijnen om het leuk voor iedereen te houden.


  1. Klik hier om je activiteit aan te vragen.
  2. Sleutels zijn eventueel af te halen en terug te bezorgen bij de horecamanager.
  3. Drankconsumpties dienen te worden afgenomen van de bar. Er liggen turflijsten in de la achter de bar, daarop geef je aan wat er geconsumeerd wordt. Het geld kan je in de kist in de la doen, of zo snel mogelijk afrekenen met de horecamanager of de penningmeester.
  4. De zaal moet worden opgeruimd en geveegd.
  5. Alle afval moet in de container worden gegooid.
  6. Laat aub geen etensresten achter in de koelkast (worden onherroepelijk weggegooid).
  7. De toog moet schoon en opgeruimd worden achtergelaten, alle glazen op hun plek.
  8. De keuken dient schoon en opgeruimd te worden achtergelaten, de vaatwasser leeg. Al het serviesgoed en bestek op z’n plek.
  9. In geval van nalatigheid worden er schoonmaakkosten in rekening gebracht aan het team. Deze zullen ten minste 150 euro bedragen.